Thursday, March 3, 2011

Grote kapsels voor donkere vrouwen!

Grote kapsels voor donkere vrouwen! : Nu hebben we natuurlijk haar, zijn mijn gedachten over grote kapsels veranderd. Mijn voorkeur is gemaakt voor gemakkelijk stijlen die voor over een korte tijd verblijven. Mijn haartype is 4B. Degenen met natuurlijke Afro-Amerikaanse haar bepalen wat dit betekent. Het is echt een kinky haartype. Twee van mijn grote kapsels zijn als volgt: Twist-out: een krullend haar stijl die werkt ook goed met natuurlijke haar en zal niet frizz indien behoorlijk gedaan. Instructies--wassen, voorwaarde en de-tangle haar. Toepassing leave-in conditioner. Deel in kleine secties. Neem één sectie tegelijkertijd en zorgen voor haar is drijfnat. Re-wet sectie door sectie zo nodig. Een klein volume van een natuurlijke olie van toepassing op de sectie (bijv. olijf, johoba, kokos noot). Hair gel van toepassing op de sectie. Sectie in twee delen gesplitst. Draai beide de stukken samen. Herhaal met één kleine sectie op hetzelfde moment totdat al haar blijft gebeuren. Zitten binnen de droger voor ongeveer 1 uur of laat lucht droog voor als sinds lang duurt. Ongedaan maken van de twist, noch kam uit. U kunt elke helft van de twisted haar eens te bereiken een vollere look verdelen.

Updo: Deze stijl vereist het haar wordt vastgezet in een stijl zoals een Franse roll. Instructies--voor de beste resultaten, föhnen gewassen en geconditioneerde haar eerst de-tangle en. Ik echt een kant deel doen en penseel de kleinste zijde terug te keren naar het midden van mijn nek make haar spelden (closed-end) in een verticale lijn die begint op de nek tot aan het kruin gedeelte. Ik borstel wanneer de overkant terug zodat het heeft betrekking op de rij van bobby pinnen die ik zojuist hebt ingevoegd. Ik het haar onder de plooi in volg orde die geen uiteinden evenals de pinnen vallen worden weer gegeven. Pin het verwerkt haar. Het volgende is wanneer een heleboel pins (open-ended degenen) nodig zijn. Kwaliteit haar spelden helpen, want als correct gespeld, dit nauwelijks merkbaar zijn en haar in positie blijft.
Daar is het. Twee grote stijlen dat voor niet minder dan een paar dagen duren zal.

0 comments:

Post a Comment